Sopa luistelu- ja leijonakiekkokoulun ilmoittautuminen avattu!
Julkaistu: 24.07.2023 22.44

Sopa luistelu- ja leijonakiekkokoulun ilmoittautuminen avattu!

Uuden kauden 2023-2024 luistelukouluun sekä leijonakiekkokouluun avattu - tee ilmoittautuminen lomakkeella! Mukaan voi liittyä koko kauden ajan ja toimintaan saa tulla ensin tutustumaan.

Otamme mukaan kaikki luistelusta ja jääkiekon alkeista kiinnostuneet, tutustumme jäähallin jäähän pelaten, leikkien ja liikkuen leikin varjolla. Kiekkoilusta enemmän kiinnostuneille mahdollisuus osallistua myös viikolla Sopan U10 joukkueen jääkiekkoharjoituksiin ja järjestämme ystävyysotteluita lähikaupunkien seurojen kiekkokoulun joukkueita vastaan.

Jäähallilla on Sopa junioreiden jääkiekkovarusteiden varustepankki, jonka ajatuksena on vaihtaa/lainata/kierrättää/lahjoittaa varusteita lapsille tarpeen mukaan.

Aikuisten mahdollista tulla mukaan jäälle lapsen kanssa, muistakaa oma kypärä ja luistimet. Muistakaa myös, että kaikki uudet ohjaajat ja valmentamisesta kiinnostuneet aikuiset ovat tervetulleet mukaan seuran toimintaan, jos olet kiinnostunut innostamaan lapsia liikkumaan.

Aloitamme koko seuran tutustumistapahtumalla la 16.9.2023 ja sitten luistelu- ja leijonakiekkokoulun aloitus on su 1.10.2023, muutoin pääsääntöisesti kokoonnumme lauantaisin klo 10-11.

Nähdään jäähallilla!

Someron Pallon Juniorit