Kaikki kiinnostuneet mukaan lasten iloisimpaan joukkueeseen, Leijona-kiekkojoukkueeseen!

Sopan luistelukoulu

Luistelukoulussa opetellaan luistelun alkeita pelien ja leikkien avulla. Vanhemmat voivat tulla alkuun mukaan jäälle lapsen kanssa avustajiksi sekä ohjaajiksi. Luistelukouluun ovat kaikki tervetulleita kesken kaudenkin. Opetus luistelukoulussa tapahtuu mahdollisuuksien mukaan pienryhmissä, ja kaiken tasoisille löytyy oma ryhmänsä ja tekemistä, on luistelija sitten ensimmäistä kertaa jäällä tai jo kokeneempi luistelija. Pääsääntöisesti alle 8-vuotiaille tarkoitettu.

Leijonakiekkokoulu

Leijonakiekkokoulu on tarkoitettu pääsääntöisesti kaikille innokkaille alle 8-vuotiaille tytöille ja pojille, ikärajoista kannattaa kysyä, luonnollisesti kaikki jääkiekosta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Kiekkokoulu on luistelukoulun kanssa samaan aikaan samalla jäällä. Opetus leijonakiekkokoulussa tapahtuu pienryhmissä. Kiekkokoulussa opetellaan kiekkoilun perusteita ja mahdollisuus myös osallistua Sopan U10 joukkueen harjoituksiin tiistaisin.

Pakolliset varusteet luistelu- sekä leijonakiekkokoulussa ovat luistimet, ristikollinen kypärä ja kaulasuojus sekä oma maila on hyvä olla mukana, varamailoja rajoitetusti. Kiekkokoulussa on hyvä halutessa olla muitakin varusteita, hanskat, polvarit jne. Varusteita löytyy jonkun verran jäähallilta varustepankista, kysy ajoissa ja rohkeasti. Pelipaidan saa jäähallilta käyttöön.

Haemme myös vapaaehtoisia valmentajia/ohjaajia mukaan kaudelle 2023-2024.

Oletko kiinnostunut valmennuksesta ja lasten ohjaamisesta? Seuramme etsii innostuneita ohjaajia. Erityisesti pienten lasten ryhmät kaipaavat ohjaajia, luistelu- ja leijonakiekkokoulussa pääset auttamaan pieniä lapsia hauskan harrastuksen alkuun. Aiempaa kokemusta ei näissä pienten ryhmissä tarvita. Pääasia että olet motivoitunut ja sinulla on positiivinen ote lasten ja nuorten kanssa toimimiseen.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kouluttautua, toimia ja kehittyä ohjaajana, ja luonnollisesti seuran muun väen tuen. Ota rohkeasti yhteyttä, panostasi tarvitaan!

Tervetuloa mukaan!

Someron Pallon Juniorit