Tyttökiekkokauden ilmoittautuminen auki
TyttökiekkoJulkaistu: 29.07.2024 18.30

Tyttökiekkokauden ilmoittautuminen auki

Kaudella 2024 - 2025 tyttökiekon harjoitukset ovat maanantaisin klo 18:25-19:25 Someron jäähallissa Laukamo-Areenalla, aloitamme syyskuun lopulla 30.9.2024 vakiovuoromme. Ilmoittautuminen avattu!

Tyttökiekkoon on tervetullut mukaan kaikenikäiset jääkiekosta kiinnostuneet tytöt. Aiempaa kokemusta ei tarvitse olla ja aina voi tulla ensin tutustumaan. Jäällä luistelemme, leikimme ja harjoittelemme jääkiekon perustaitoja. Peleistä kiinnostuneille tulossa pelejä kauden aikana eri tasoissa. Pakolliset varusteet ovat ristikollinen kypärä, kaulasuoja, paksut hanskat tai pelihanskat ja oma maila. Pelipaidan saat jäähallilta. Seuralla on jäähallilla myös pieni varustepankki, josta voit löytää käytettyjä varusteita käyttöösi.

Kauden aikana yhteistyötä Salo HT tyttökiekon kanssa harjoitusten ja pelien muodossa. Tästä ilmoitamme lisätietoa sitä mukaan, kun yksityiskohdat alkavat selkiytyä.

Teethän ilmoittautumisen ja saat lisätietoa sähköpostissa lähempänä kauden avausta.

Kausimaksu 70€ sisältää jäävuorot, seuran jäsenmaksun. Huoltajien vastuulla huolehtia osallistujalle vakuutus ja peleihin osallistuessa Suomen jääkiekkoliiton pelipassi (suomisport.fi palvelussa).

Maanantaina 9.9.2024 klo 18:25-19:25 kaikille tytöille avoin jäävuoro ja jään jälkeen jäähallin kahviossa tarjolla kahvia ja pillimehua, palaveri huoltajille kauden suunnitelmista.

Joukkueen uusimmat uutiset

Someron Pallon Juniorit